Mijn eerste reis - Reisverslagen van Pepijn & Nathalie Vaandrager- Wobben - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Pepijn & Nathalie Vaandrager- Wobben - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Nog een paar weekjes en dan is het zover! Pepijn en ik (Nathalie) vertrekken voor een lange tijd naar het buitenland. Een reis die ons hopelijk veel moois zal laten zien. Van natuur tot cultuur en waarin we hopelijk veel over onszelf en de mensen om ons heen kunnen leren. Voor ons lijkt alles nog zo onwerkelijk. We kijken er enorm naar uit, maar ondertussen is het voor ons beiden natuurlijk ook erg spannend. We hopen jullie via dit online dagboek een beetje op de hoogte te kunnen houden van onze belevenissen. En natuurlijk vinden we het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat:)

Recente Reisverslagen:

16 September 2014

Het Australie avontuur part 1
Pepijn & Nathalie

Actief sinds 29 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1908

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 16 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: